پارکهای معروف در تایلند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پارکهای معروف در تایلند

 

پارک چاتوچاک يکي از قدیمیترین و بهترین پارک هاي بانکوک میباشد. ساخت و ساز این پارک در سال 1975 در زمين هاي اهدا شده دولتي تايلند آغاز و در 4 دسامبر سال 1980 افتتاح شد.درياچه مصنوعي که درون پارک قرار دارد و پل هاي متعدد عبور از درياچه میسر میسازد و موزه قطار که در داخل پارک واقع شده است در طول روز بازدیدکنندگان بسیاری را در تور تایلند آبان 94 به خود جذب میکند.

پارک چاتوچاک در بانکوک

 

 

پارک چاتوچاک در بانکوک

 

پارک ملي بانکوک يکي ديگر از جذابيتهاي توریستی بانکوک تایلند است که داراي جذابيتهاي طبيعي و گياهي فراواني مي باشد.جدا از ديدنيهاي فوق مي توانيد از ساير امکانات تفريحي اين منطقه مانند بازي گلف حمامهاي آب گرم و معدني ماساژ تايلندي  ماهيگيري غواصي کايت سواري فيل سواري و ورزشهاي مختلف آبي در اين ناحيه استفاده نمود.برای مسافران تور تایلند فستيوالها و نمايشهاي مختلفي مانند  فستيوال کايت سواري فستيوال موسيقي جاز و مسابقات رالي نیز در آنجا برگزار میشود.در تور تایلند پاییز 94 براي خريد در اين ناحيه مي توانيد علاوه بر فروشگاههاي محلي و زنجيره اي در اين ناحيه از فروشگاههاي شبانه که امري رايج در تايلند مي باشد نيز استفاده کنيد و کالاهاي مورد نياز خود را تهيه کنيد.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف در تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 شهريور 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی